- Home
- Vrijgezellenfeest Vrouwen
Vrijgezellenfeest Vrouwen
Een vrijgezellenfeest voor vrouwen is een bijzondere gelegenheid om de aanstaande bruid een geweldige dag te bezorgen. Het organiseren van zo’n feest vraagt om planning en originele ideeën. Dit artikel biedt een overzicht van de populairste vrijgezellenfeest ideeën voor vrouwen bij VVC Adventure, inclusief een top 10 van activiteiten die speciaal zijn samengesteld om een onvergetelijke ervaring te creëren.
Waarom een goed georganiseerd vrijgezellenfeest belangrijk is
Een vrijgezellenfeest is een manier om de aanstaande bruid samen met haar vriendinnen nog één keer een speciale dag te laten beleven voordat ze in het huwelijksbootje stapt.
Een vrijgezellenfeest organiseren voor vrouwen kan superleuk zijn, maar het vraagt ook wat planning. Hier zijn praktische tips, veelgestelde vragen, en handige ideeën om je op weg te helpen.
-
Ooit eens op een quad gereden of in een store landrover door de blubber of gaan jullie liever voor een potje sumo worstelen. Stel jullie eigen vrijgezellenfeest samen met de activiteiten voor jullie vriendin
-
Het meest geboekte Vrijgezellenfeest voor vrouwen. Beleef de avonturen van Cheryl, Anouk, Willemijn en Claire en maak van de bruid een echte Gooische vrouw!
-
Een uitje om rode oortjes van te krijgen, het 50 Tinten Grijs vrijgezellenfeest voor vrouwen. Keuze uit 3 varianten van braaf tot zeer ondeugend.
-
Van bokshandschoenen die uit de muur komen tot de Sweeper: haal jij het einde van onze 9 spectaculaire hindernisbanen? Het meest hilarische groepsuitje
-
Op zoek naar een creatief vrijgezellenfeest dan is de workshop pimp zelf je eigen Ibiza tas te leuk om te doen. Sluit deze workshop af met een gezellige High Tea
-
Actie van € 99,00 voor € 84,75 p.p. Eten, drinken, activiteiten, bbq en Feesten. Het meest geboekte All Inclusieve uitje. Overwin de Sweep Away baan met 8 hindernisbanen
-
Party op het Ibiza Plein. Een betere afsluiter van het vrijgezellenbestaan kan de verloofde niet wensen. DJ, Music, Ultimate Barbecue Experience, Coole drankjes en entertainment met de a.s. bruid in de hoofdrol.
-
Breek in en zorg ervoor dat de motor weer gestart kan worden van de Titanic. Dit Escaperoom spel duurt 1 uur en 45 minuten, geschikt voor grote groepen. Je wordt niet opgesloten!
-
Een culinaire Latin & American StreetFood belevenis.Maar eerst gaan jullie 5 leuke activiteiten doen. Een All Inclusive programma inclusief drankjes
-
Keuken Duel inclusief kookquiz een hilarische veiling, samen koken. Een 4 uur durend programma inclusief drankjes
-
Genieten van een 5 sterren bbq in combinatie met een VR spel. Stap nu zelf in de rol van Tokio, Rio, Denver of Helsinki. Bent u de perfecte bankrover? Beschikken jullie over de juiste kwaliteiten om de Rijksmunt van Madrid met een geniaal plan te beroven van vele miljoenen euro’s?
-
4 uur lang eten, drinken en de Titanic Escaperoom spelen. Jullie worden niet opgesloten en de Titanic is natuurlijk fictie. We starten met een muziek bingo en het letterpakken spel want entertainment op het zogenaamde cruise schip is altijd belangrijk. Maar dan.........
-
De bruid en bruidegom samen op een vrijgezellenfeest want samen vieren is toch veel leuker, ze zeggen niet voor niets sharing is caring.
-
Een spectaculair vrijgezellenfeest en voor vrouwen die van een uitdaging houden. Stel zelf het uitje samen en kies uit 30 verschillende activiteiten.
-
De aanstaande bruid mag dan misschien thuis wel de baas zien maar niet hier. Strijd tegen de vrijgezel en laat niet van je winnen! 5 onderdelen met een wedstrijd als afsluiter.
-
Het groepsuitje was nog nooit zo spannend! Til jullie samenwerking naar een nieuwe dimensie met VR Nieuwe ervaringen delen zorgt voor een sterkere onderlinge band. Los samen onder tijdsdruk een virtuele moord op. Redden jullie het voordat de tijd afloopt?
-
Een uitje voor een stoere bruid. Kies 2 gemotoriseerde en 3 sportieve activiteiten en als klapstuk Sweep Away vrijgezellenfeest finale. Niet geschikt voor angsthazen.
-
Verkleed de aanstaande bruid als Catwoman of als pitspoes tijdens dit vrijgezellenfeest. Valt de vrijgezel door de mand of is ze een echte superheldin?
-
Kookworkshop High Tea. In onze inspirerende keuken ga je verassende hapjes maken. -. 2,5 uur durend - inclusief begeleiding van onze chef - inclusief alle drankjes
-
Karaoke altijd al eens je zangtalent willen testen? Een vrijgezellenfeest om te gieren. Uiteraard worden jullie geholpen door onze Zanger.
-
Is jullie team een elite squad? Verkleed jezelf als beauty en de vrijgezel als G.I. 'the beast\' Jane. Wie bezwijkt niet onder de druk en kan dit vrijgezellenfeest aan?
-
Robinson Crusoe was dan wel een man, ook voruwen zijn stoer genoeg om dit vrijgezellenfeest te kunnen handelen. Welk team is het compleetst en wint?
-
Welke vrijgezel is artistiek en creatief? Eerst een workshop slipper pimpen om vervolgens het vrijgezellenfeest te eindigen met het knalfeest Party Game.
-
Maak een keuze uit 3 verschillende schilderworkshops. Foto schildering met groep, Delfts blauw en individueel schilderen. In welke vrijgezel schuilt stiekem een Picasso?
-
Een combinatie van twee toffe uitjes en nog met € 21,00 korting ook! Boek het Gooische vrouwen vrijgezellenfeest in combinatie met een spetterende Bachelor Party.
-
Een stilleven schilderen als vrijgezellenfeest klinkt heel stoffig. Totdat blijkt dat het stilleven een naakte man is. Welke aanstaande bruid schrikt hier niet van en kan schilderen als Monet?
-
Een glinsterend vrijgezellenfeest! Maak een bling bling portret van je zelf á la Gustav Klimt. Of neem een foto mee van het a.s. bruidspaar en maak er een over de top portret van.
-
Bij dit all inclusieve vrijgezellenfeest wordt de a.s. bruid of bruidegom extra in het zonnetje gezet.
-
Ga de strijd aan als een hecht team en zorg dat jullie team de overwinning behaald en zo de champagne wint. Welke team werk het beste samen en wint de prijs?
-
Welke vrijgezel is niet voor een kleintje vervaard? 5 leuke sportieve activiteiten zoals: swingsteppen, bungeerun, fierljeppen, reuze tafelvoetbal spel en de freecross, een hilarisch vrijgezellenfeest.
-
Een gezellig, origineel, en onvergetelijk vriendinnen uitje! Kruip samen met de meiden in de huid van een kickbokser. Locatie: Almere en Amsterdam.
-
Een hele dag vermaak met de mannen voor een vaste prijs: Dit is een volledig verzorgt vrijgezellenfeest. Je gaat 5 spectaculaire activiteiten doen en sluit de avond feestelijk af met een barbecue en veel bier.
-
Competitie, ludieke activiteiten. Zijn jullie sportief genoeg om een aantal verschillende opdrachten uit te voeren. Van offroad actie tot een bakfietsrace
Top 10 vrijgezellenfeest vrouwen ideeën bij VVC Adventure:
- Gooische Vrouwen (€ 49,50 p.p.)
Voel je als Cheryl, Anouk of Willemijn en ervaar de glamour van het Gooische leven. Beleef hilarische momenten met een make-over en geniet van bekende scènes uit de serie.
- SweepAway (€ 49,50 p.p.)
Een spannende hindernisbaan met acht obstakels, waaronder de boksmuur en big red balls. Plezier en uitdaging gegarandeerd!
- Escape Room: Ontsnap uit de Titanic (€ 21,25 p.p.)
Een escape room waarin de tijd dringt om de motor van de Titanic weer op gang te krijgen. Ideaal voor grotere groepen die van samenwerking houden.
- Herrie in de Keuken (€ 76,95 p.p.)
Een kookduel inclusief een quiz en veiling, waarbij iedereen samenwerkt om een heerlijk diner te bereiden.
- Ibiza Tas Maken (€ 62,50 p.p.)
Pimp je eigen Ibiza-tas in een gezellige creatieve workshop. Inclusief een afsluitende High Tea.
- 50 Tinten Grijs Spel (€ 52,50 p.p.)
Een speelse activiteit waarbij de keuze is uit verschillende niveaus, van onschuldig tot gedurfd. Perfect voor een avond met rode oortjes.
- Chill & Grill Groove (€ 41,50 p.p.)
Sluit de dag af met een barbecue op het Ibiza Plein, compleet met een DJ, coole drankjes en een feestelijke sfeer.
- Kookworkshop High Tea (€ 37,06 p.p.)
Leer verrassende hapjes maken onder begeleiding van een chef-kok. Inclusief drankjes en gezellige sfeer.
- Beat the Bachelor (€ 57,00 p.p.)
Een competitie tegen de aanstaande bruid in vijf leuke en sportieve activiteiten. Wie zal er winnen?
- Verkleedfeest Superheldin (€ 59,50 p.p.)
Verkleed de aanstaande bruid als haar favoriete superheldin en geniet van een avontuurlijke dag vol humor.
Tips voor een geslaagd vrijgezellenfeest voor vrouwen
- Begin op tijd: Boek activiteiten ruim van tevoren om teleurstellingen te voorkomen.
- Stem af met de bruid: Vraag naar haar voorkeuren en kies activiteiten die ze leuk vindt.
- Budgetplanning: Stel een budget vast en zorg dat iedereen daarvan op de hoogte is.
- Denk aan de groep: Houd bij de activiteitenkeuze rekening met wat iedereen leuk vindt.
- Weeropties: Plan indooractiviteiten als alternatief bij slecht weer.
Tips voor het organiseren van een vrijgezellenfeest voor vrouwen
Waar je rekening mee moet houden bij het organiseren van een vrijgezellenfeest voor vrouwen
1. De bruid staat centraal. Wat vindt ze leuk? Actief, relaxed, chique, grappig, gek? Zijn er absolute no-go’s? (Bijv. stripper, drank, stiekem foto's) Wil ze verrast worden, of liever betrokken zijn bij de planning?
2. Datum en timing
- Kies een datum waarop de meeste mensen kunnen, ruim vóór de bruiloft (2-6 weken).
- Zorg voor voldoende tijd voor de organisatie (minimaal 4-6 weken vooraf beginnen).
- Check of er andere trouwgerelateerde afspraken zijn (jurk passen, familiediners, etc.).
3. Wie gaat ermee?
Vraag de bruid wie ze erbij wil. Houd rekening met leeftijden, dynamiek en of iedereen elkaar kent. Zorg voor een groepsapp of mailgroep voor communicatie.
4. Budget
Bepaal een gemiddeld bedrag per persoon (bijv. €30 - €100). De bruid wordt meestal door de groep getrakteerd. Wees transparant over kosten en geef opties voor wie minder te besteden heeft.
5. Activiteiten kiezen
Zorg voor een goede mix van actie en ontspanning. Denk aan: Workshops: cocktail shaken, dansen, schilderen, lingerie maken
- Spellen: quiz over de bruid, opdrachten, speurtocht
- Ontspanning: wellness, high tea, picknick, yoga
- Uitgaan: kroegentocht, karaoke, club, boottocht
6. Locatie
Kies iets wat logistiek haalbaar is (reistijd, vervoer, parkeren). Denk aan een centrale plek of een huisje/weekendje weg.
7. Eten en drinken
Lunch, diner of borrel inplannen.Houd rekening met allergieën of dieetwensen (vegetarisch, halal, etc.). Zelf koken, laten bezorgen of uit eten?
8. Thema & aankleding (optioneel)
Kies een leuk thema (Glamour, Ibiza, Festival, Pyjama party). T-shirts, sjerpen, kroontje voor de bruid, fotoprops, etc.Sfeerdecoratie of versiering van de locatie.
9. Herinneringen
Zorg dat iemand foto’s en video’s maakt.Overweeg een (digitale of fysieke) herinnering te maken voor de bruid: Fotoboekje of Videoboodschappen
10. Onvoorziene situaties
Wees voorbereid op slecht weer (bij outdoor plannen). Neem EHBO-spullen en paracetamol mee. Zorg dat iemand nuchter blijft of vervoer regelt.
Extra tips voor een geslaagde dag
- Begin met een kennismakingsmoment als niet iedereen elkaar kent.
- Houd het tempo goed: niet te gehaast, maar ook niet te traag.
- Plan één verrassingsmoment voor de bruid – dat maakt het extra bijzonder.
- Geef de bruid iets tastbaars mee aan het einde (bijv. een kaartje van iedereen).